X
تبلیغات
نماشا
رایتل

t9670.louisiana adventure englishhi2u 216x300 Louisiana Adventure معمای لویزیانا 

این بازی در سال ۲۰۱۱ از سوی Silverplay مختص کامپیوتر انتشار یافت و برای سنین ۱۲ سال به بالا مناسب می‌باشد. این بازی نتوانست از استقبال چندان خوبی برخوردار شود، هم به خاطر گیم پلی و هم گرافیک و داستان که در هر سه زمینه از جذابیت بازی‌های معروف برخوردار نیست اما چون روی هم رفته یک بازی روان و آسان را ارائه داده است و تمامی سنین می‌توانند آن را بازی کنند راهیابی آن را برایتان پیاده کرده‌ایم.

این بازی در سال ۲۰۱۱ از سوی Silverplay مختص کامپیوتر انتشار یافت و برای سنین ۱۲ سال به بالا مناسب می‌باشد. این بازی نتوانست از استقبال چندان خوبی برخوردار شود، هم به خاطر گیم پلی و هم گرافیک و داستان که در هر سه زمینه از جذابیت بازی‌های معروف برخوردار نیست اما چون روی هم رفته یک بازی روان و آسان را ارائه داده است و تمامی سنین می‌توانند آن را بازی کنند راهیابی آن را برایتان پیاده کرده‌ایم.

به پارک رفته و با مردی که روی نیمکت نشسته حرف بزنید. خواهید فهمید که او مکس داروساز است.

او یک یاور می‌خواهد اما اول باید یک معما را حل کنید. مهره‌های رنگی بالا را باید داخل خانه‌های مخصوص به خود بچینید.

ردیف اول از چپ به راست: آبی روشن- خالی- زرد- خالی- خالی

ردیف دوم: خالی- قرمز- زرشکی- خالی- خالی

ردیف سوم: خالی- خالی- آبی تیره- خالی- سبز

در پایان روی نوشته Finish کلیک کنید.

شما دعوت شده‌اید که از محل داروسازیش در شرق لنگرگاه دیدار کنید.

اتوماتیک‌وار به زیر گذرگاه برمی‌گردید. راجع به نتایج اثر کفش با سرپرست صحبت می‌کنید و به شما می‌گوید که مشتری در مغازه خیاطی زندگی می‌کند.

به بالا رفته و بعد از پسربچه روزنامه‌فروش به در مغازه خیاطی (بعد از دیوار قرمز) رفته روی در ضربه بزنید. در بسته می‌باشد و کسی آنجا نیست.

با پسربچه روزنامه فروش صحبت کنید و گزینه do you know him? را انتخاب کرده اتوماتیک‌وار به همراه او غذای صاحب مغازه را می‌برید اما کسی نیست.

به زیر گذرگاه برمی‌گردید. به سرپرست می‌گویید راجع به دربان و اینکه پلیس راجع به او چه چیز می‌داند تحقیق کند.

او از شما می‌خواهد که با مکس در پارک دیدار کنید.

به پارک بروید. مکس آنجا نیست ولی مامور کفن و دفن آنجاست. با او حرف بزنید. راجع به قتل‌ها و ابزار قتل می‌فهمید.

برای کمی استراحت به هتل آلبرت برگردید.

صبح روز بعد بیرون هتل سرپرست را ملاقات می‌کنید. با او حرف بزنید. خواهید فهمید که دربان یک شاهد دارد. او در کلانتری کنار پارک نگه‌داری می‌شود و اینکه به پلیس بگویید شما عموزاده‌اش هستید.

از هتل خارج شده و سمت راست با پلیس حرف زده می‌فهمید که اینجا بسته است و هیچ بازدید کننده‌ای اجازه ورود ندارد.

از پلیس گذشته و جلوتر کنار دریچه کف زمین با دربان زیر آن حرف بزنید. گزینه listen to me now را انتخاب کرده و به دنبال آن گزینه youre quite right را کلیک کنید.

دربان به یک سوزن نیاز دارد تا بتواند خارج شود.

به زیر گذر برگشته و سمت راست وارد مغازه کلاه فروشی شوید. با هنسون حرف بزنید و انتخاب im looking for a pin (من در جستجوی یک سوزن هستم) را کلیک کنید. سوزن را خواهید گرفت.

به دریچه برگردید و سوزن را از موجودی به دربان بدهید.

شما و دربان جلوی هتل در حال گفتگو خواهید بود.

پس از آنکه سرپرست را زیر گذر ملاقات کردید به ساختمان قرمز رنگ داخل پارک (جایی که لیوان را برداشتید) بروید.

سرپرست می‌گوید دربان اینجا نیست. جای پاها را که به طرف دریچه کف ساختمان کشیده شده است را بررسی کنید.

از قفسه نزدیک دریچه انبر را برداشته و از قفسه دیگر اهرم دستگیره شکسته را بردارید و بعد به داخل دریچه زیرزمین بروید.

به سمت چپ رفته یک در آبی می‌بینید. سمت راست آن وارد سوراخ دیوار شوید.

به سمت راست بروید و اهرم شکسته دیگر را بردارید.

بچرخید و سمت دیگر بروید. نرسیده به انتهای مسیر روی دیوار سمت چپ یک میخ می‌بینید. انبر را استفاده کنید تا میخ را بردارید.

مسیر را ادامه دهید تا به در فلزی برسید. وارد سالن بزرگ شوید.

سمت راست به انتهای ریل رفته دربان را می‌بینید که داخل یک محفظه‌ی فولادی زندانی شده است. با او حرف بزنید.

بچرخید و به طرف ستون فولادی وسط سالن رفته قطعه دیگر اهرم را بردارید.

به انتهای سالن رفته روی پله‌های آهنی سمت چپ یک سنگ را بردارید.

سمت دیگر نزدیک پله‌هایی که به پایین می‌رود طناب را بردارید.

از پله‌ها پایین رفته و با سرباز حرف بزنید. او فکر می‌کند که دربان یک جاسوس است. گزینه I know him really well too را انتخاب کنید.

سرباز می‌خواهد ثابت کنید که او جاسوس نیست.

به نزدیک پله‌ها برگشته و سنگ بزرگ را بررسی کنید. میخ داخل موجودی را روی آن استفاده کنید تا یک میخ کج داشته باشید.

از پله‌ها بالا رفته و به جایی که دربان داخل سلول است برگردید.

سمت چپ سلول کنار دیوار یک الوار می‌بینید. سنگ داخل موجودی را روی آن به کار برده تا یک تکه از الوار بگیرید. بار دیگر این کار را تکرار کنید تا یک تخته دیگر بگیرید.

به نزد سرباز برگشته و سمت چپ به طرف در فلزی بروید و سعی کنید وارد شوید. سرباز به شما هشدار می‌دهد. اما بعد می‌توانید داخل شوید.

جلو رفته در طول مسیر تکه‌ی دیگری از اهرم شکسته را زیر دیواره چوبی می‌بینید اما نمی‌توانید آن را بردارید.

داخل موجودی طناب و میخ کج را ترکیب کرده و توسط آن اهرم را بگیرید.

جلوتر یک سیم راه را بسته است. توسط انبر آن را ببرید. جلوتر سمت چپ روی دیواره چهار پایه‌ی اهرم‌های شکسته را می‌بینید.

به ترتیب اهرم‌های ۱ تا ۴ را روی پایه‌هایشان قرار دهید.

حالا اهرم شماره ۳ را یک بار اجرا کنید. بعد اهرم شماره ۲ و بعد اهرم شماره ۴ و بالاخره اهرم شماره ۱ را تا در میله‌ای کاملا باز شود.

مسیر را جلو رفته تا زیر پایتان خالی شود و به پایین بیفتید. جلو رفته تا به یک نردبان برسید. قبل از اینکه از نردبان بالا بروید میله آهنی را سمت راست بردارید.

از نردبان بالا رفته و جلوتر روی بشکه‌ها روغن‌دان قرمز را بردارید. جلوتر با سرباز حرف بزنید.

گزینه you mean that confederate soldier? را انتخاب کرده بعد I will give you two dollars را کلیک کنید تا سرباز به شما یک نامه بدهد.

از در سمت راست سرباز بیرون بروید. جلو رفته تا به یک در قرمز برسید. در را بررسی کنید. می‌بینید که لولای آن زنگ زده است.

روغن‌دان و بعد میله آهنی را روی آن استفاده کرده داخل شوید. اینجا همان سالن اولیه است. با سرباز حرف زده و نامه را به او بدهید.

با او حرف زده و گزینه Could please let your prisoner go? را انتخاب کنید.

سرباز کلید سلول دربان را به شما می‌دهد. توسط آن سلول را باز کرده و اتوماتیک‌وار به هتل Beaumont برمی‌گردید.

سمت راست به طرف در پشتی هتل رفته و به طرف فواره وسط حیاط بروید.

با آقای ویلبر که مشغول جارو زدن است حرف بزنید. خواهید فهمید که او ماهی قرمز در حوض نگه‌داری می‌کند و به شما اجازه نخواهد داد که به موج‌شکن بروید.

فواره را بررسی کنید.

با آلیسون که مشغول تمیز کردن ماهی است حرف بزنید تا او به شما یک ماهی بدهد.

به فواره رفته و Yes را انتخاب کنید تا ماهی را با یک ماهی قرمز عوض کنید.

با آقای ویلبر راجع به ماهی قرمز حرف بزنید. به سمت پایین و به طرف موج‌شکن کنار ساحل بروید.

وارد کابین (اتاق چوبی) شده و روی جعبه چوبی کف اتاق کلیک کنید. یک معمای دیگر دارید.

ردیف اول: زرد- خالی- آبی‌روشن-خالی- خالی

ردیف دوم: خالی- خالی- قرمز- آبی تیره- خالی

ردیف سوم: بنفش- خالی- خالی- سبز- خالی

پس از باز شدن جعبه، عصا را برمیدارید.

به نزد آقای ویلبر برگشته و با او حرف بزنید.

به طرف فواره رفته و روی آن کلیک کرده Yes را انتخاب کنید. ماهی قرمز را به حوض برمی‌گردانید و بار دیگر ماهی مرده را می‌گیرید.

به نزد آلیسون رفته و ماهی را به او بدهید.

به نزد آقای ویلبر برگشته و به او بگویید ماهی قرمزش اینک خوب است.

به پیش دربان برگردید و با او حرف بزنید. به او می‌گویید عصا را گرفته‌اید.

به زیر گذر نئواورلئان برمی‌گردید. با سرپرست حرف بزنید. او پیشنهاد می‌دهد که عصا را به آقای هنسون نشان دهید.

وارد مغازه سمت چپ (کلاه فروشی) شده و با آقای هنسون حرف بزنید. خواهید فهمید که داروساز آن را دو هفته قبل خریده است.

اتوماتیک‌وار به هتل برای استراحت می‌روید. سپس در بندر شرقی جایی درون یک حیاط بیدار می‌شوید. یک مرد (Smuggler) نزدیک شماست. خواهید فهمید که عده‌ای می‌خواسته‌اند شما را بکشند اما او شما را نجات داده است.

اطراف را نگاه کنید و از روی لبه‌ی باغچه سیب و بطری نوشیدنی را بردارید.

از اینجا خارج شده و در خیابان به سمت راست وارد کافه شوید. یک صروصدا از کافه می‌شنوید.

روی اولین میز یک کلید است آن را بردارید.

به پشت پیشخوان رفته و کلید را روی در استفاده کنید تا وارد انباری کافه شوید. یک پاسبان مست از آن بیرون می‌آید.

با پاسبان راجع به مکس و داروساز حرف بزنید.

از کنار در، دیلم را بردارید و وارد شوید. سمت چپ شماره‌هایی روی دیوار می‌بینید ۷-۱-۳-۷-۱۰-۴

از کافه خارج شده و با پسر روزنامه‌فروش حرف بزنید. خواهید فهمید که او گرسنه است.

سیب را به او بدهید و perhaps you could help me را انتخاب کنید.

بار دیگر با او صحبت کرده و any word from mr splisty را انتخاب کنید. خواهید فهمید که هیچکس او را ندیده است. Leave را انتخاب کرده تا از گفتگو خارج شوید.

پیاده‌رو را جلو رفته چرخ کناره دیوار را برداشته جلوتر قطعه دیگر (ترمز) را بردارید.

انتهای خیابان به سمت چپ به حیاط کوچک بروید و کنار نیمکت مرد پوشالی را بردارید.

به جلوی کافه برگشته و سمت چپ به خیابان بروید. به جایی که یک مرد در حال تعمیر چرخ است. سمت راست او یک جعبه چوبی است. دیلم را روی آن استفاده کرده و پس از باز کردن جعبه لباس را بردارید.

به عقب برگشته و به سمت چپ بروید. پایین خیابان با یک سگ بی‌رحم مواجه می‌شوید.

نرسیده به سگ یک گاری می‌باشد. مرد پوشالی را روی گاری گذاشته سپس لباس را روی آن استفاده کنید و گاری را به طرف سگ هل دهید.

اینک می‌توانید با مکس مواجه شوید.

به داروسازیش بروید. مغازه با در و پنجره سبزرنگ سمت چپ سگ.

در را باز کنید. شما نیاز به کمک دارید. به نزد پسربچه روزنامه‌فروش برگشته و گزینه I presume you know my coachman را انتخاب کنید.

سپس okay ill sell them را انتخاب کرده شما قبول می‌کنید که روزنامه‌هایش را بفروشید.

به محلی که مرد در حال تعمیر چرخ است بروید. نرسیده به او سمت راست جایی که دود از حلبی بیرون می‌آید از روی جعبه‌ها قلم مو را بردارید.

با مرد چرخ‌ساز دو بار حرف زده و ترمز چرخ را به او بدهید تا او یک روزنامه از شما بخرد. حالا ۴ روزنامه دارید.

بچرخید و به خیابان دیگر که آقای جانیتور در حال رنده کردن چوب است بروید.

گزینه ممکن است یک روزنامه از من بخرید؟ would you buy this newspaper? را کلیک کنید. او نیز یک روزنامه خواهد خرید.

به نزد پاسبان بروید و گزینه are you interested in buing the latest newspaper? را انتخاب کنید. او هم یک روزنامه خواهد خرید.

به نزد مکس داروساز برگردید و راجع به خرید روزنامه دو بار با او حرف بزنید. او می‌گوید می‌خواهد بخرد امال کیف دستی‌اش را گم کرده است. شما باید کیف دستی او را بیابید.

به جایی که مرد در حال تعمیر چرخ بود برگردید. یک دریچه فاضلاب باز می‌بینید. کیف مکس آنجاست. ابتدا از روی گاری اره را بردارید.

داخل موجودی اره را با تخته چوبی که نزدیک پلیس برداشته‌اید ترکیب کرده تا یک شیار روی آن ایجاد کنید.

تخته را روی دریچه فاضلاب استفاده کنید تا کیف مکس را بگیرید.

به دیدن مکس رفته و کیف را به او بدهید تا یک روزنامه هم او بخرد.

به نزد مردی که شما را نجات داده (Smuggler) بروید و گزینه Im selling a newspaper را انتخاب کنید. او سوارد ندارد اما به شرطی روزنامه را می‌خرد که لباس پلیس را رنگی کنید.

به جایی که مرد نجار چوب را رنده می‌کرد رفته و قلم مو را روی سطل رنگ قرمز کنار دیوار به کار ببرید و بعد به نزد پلیس برگشته و لباس او را رنگی کنید.

حالا به نزد smuggler برگشته و با او حرف بزنید.

اتوماتیک‌وار سرپرست و شما جلوی مغازه مکس هستید. او می‌گوید به کافه بروید و نامه رمز را بیابید. بار دیگر با او حرف بزنید. سرپرست منتظر شما می‌ماند.

بازی را اینجا ذخیره کنید.

به درون کافه و جلوی پیانو بروید.

روی پیانو کلیک کرده تا نمای نزدیک از کلیدها داشته باشید. اگر دقت کنید ۱۲ کلید می‌بینید که اولی و آخرین کلید غیر فعال هستند.

رمز روی دیوار را به خاطر آورید ۷-۱-۳-۷-۱۰-۴

روی کلیدهای مورد نظر کلیک کنید.

روی کلید چهارم که کلیک کردید بلافاصله دکمه Esc را بزنید. کلیدها را سریع و با فاصله زمانی منظم وارد کنید.

نامه رمز به موجودیتان اضافه شده است.

به نزد سرپرست برگشته و کاغذ رمز را به او بدهید. تصمیم می‌گیرید که شما به تنهایی به نزد مکس داخل داروسازی بروید.

داخل شده و با مکس حرف زده انتخاب Tell Me را برگزینید.

مکس دستگیر می‌شود و شما اتوماتیک‌وار به دفتر رییس اداره تحقیقات ویژه برمی‌گردید.

با تئودور حرف بزنید و صحنه‌ی پایانی بازی که روز آزادی مکس است را ببینید.

اگر در اواخر بازی دچار مشکل شدید و بازی هنگ کرد پچ بازی را از آدرس زیر دانلود کرده و آن را نصب کنید تا این مشکل نیز رفع شود.

http://www.gamefront.com/files/22779549/LouisianaPatch_EN.zip



تاریخ : یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 | 03:01 ق.ظ | نویسنده : ali | نظرات (0)
.: Weblog Themes By VatanSkin :.