Batman Arkham Asylum

baacover3 246x300 Batman Arkham Asylum 

بتمن قهرمان برگشته ولی اینبار در قالب یک بازی کامپیوتری. این بازی در سال ۲۰۰۹ از سوی Eidos برای کنسول‌های PS3, X360, PC انتشار یافت که سازنده آن Rocksteady Studios است و برای گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا رده‌بندی شده است.
بتمن تنها قهرمان کمیک نیست بلکه قهرمان هر نبرد سخت است که در دنیای واقعیت قهرمان هم شد! بله استودیو Rocksteady Studios با الهام از کتاب کمیک این قهرمان دست

بتمن قهرمان برگشته ولی اینبار در قالب یک بازی کامپیوتری. این بازی در سال ۲۰۰۹ از سوی Eidos برای کنسول‌های PS3, X360, PC انتشار یافت که سازنده آن Rocksteady Studios است و برای گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا رده‌بندی شده است.
بتمن تنها قهرمان کمیک نیست بلکه قهرمان هر نبرد سخت است که در دنیای واقعیت قهرمان هم شد! بله استودیو Rocksteady Studios با الهام از کتاب کمیک این قهرمان دست به ساخت بازی کرده است که فروش و استقبال خوبی از آن شد و اکثر منتقدان امتیاز بالایی به بتمن داده‌اند تا بتمن در نبرد سخت غول‌های بازی موفق شود و نظر منقدان را جلب کند. بازی Batman: Arkham Asylum یکی از بازی‌های خوب سال ۲۰۰۹ بود که حتما ارزش بازی کردن را دارد مخصوصا که همه چیز این بازی خوب طراحی شده و بازیباز را راضی خواهد کرد .
داستان :
داستان Batman: Arkham Asylum از روی کتابی که تا کنون در هیچ یک از فیلم های بتمن روایت نشده گرفته شده است. پس تا اینجا همه جیز را نمی‌دانید.
پس از سرکوبی همه خلافکاران شهر، تنها یک نفر که خطرناک‌ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود باقی مانده بود. بله، درست فهمیدید “جوکر” دلقک به ظاهر خندانی که در پس لبخندهایش هزاران فکر پلید موج می‌زند و تمام ارگان‌های امنیتی شهر از مهار اعمال روان پریشانه او عاجز و درمانده‌اند. از قرار، طی یک درگیری کوچک، بتمن موفق می‌شود که این موجود شرور را دستگیر کرده و دوباره او را به تیمارستان آرخام منتقل کند. با اینکه بتمن قوی‌ترین و سرسخت‌ترین حریف ژوکر محسوب می‌شود، اما شکست بی‌چون و چرا و عدم مقاومت ژوکر در مقابل بتمن کمی مشکوک به نظر می‌رسید! او به هیچ وجه از اینکه در ماشین بتمن، دست بسته به سمت آرخام می‌رفت ناراحت نبوده و دائم در حال چرت و پرت گویی‌های همیشگی خود است. کاملا معلوم بود که او با نقشه‌ای از قبل تعیین شده قصد بازگشت به آرخام را داشته تا در آنجا با آزاد کردن افرادش که در گذشته توسط بتمن دستگیر شده بودند یک حکومت هرج و مرج در تیمارستان به راه انداخته و دوباره برای سوژه قهرمان ما دردسرساز شود….
کاربرد دکمه‌ها در X360:
RT: نشستن
RB: زدن طناب
LT: نشانه‌گیری اسلحه‌ها- پرتاب تیغ
LB: حالت اسکن
Y: کشتن دشمنان به صورت مخفیانه- ضربات همراه با جاخالی
B: گیج کننده
X: ضربه زدن
A: پریدن- جاخالی دادن- دویدن
L: راه رفتن
R: زوم کردن
دکمه Back: نقشه- ارتقا دهنده- توضیحات شخصیت‌ها
جهت‌های دسته: انتخاب اسلحه‌ها
شروع بازی:
ابتدای بازی دمویی خواهید دید. به دنبال ماموران امنیتی بروید و تا آخر مسیرها را دنبال کنید. دمویی خواهید دید که جوکر فرار کند. دشمنان را از بین برده صبر کنید تا لیزر روبه‌رو از بین برود. وارد شده و مسیر را ادامه داده تا به دوراهی برسید. سمت راست رفته از پله‌ها بالا بروید. با دکمه LB همه جا را آبی کرده و با دکمه RB به روی تک تک مجسمه‌ها رفته و وقتی به نزدیکی دشمن رسیدید دکمه X را زده و وقتی به روی زمین افتاد با دکمه RT+Y دشمن را از پای درآورید تا دمویی ببینید. پشت سرتان یک کانل است. دکمه A را زده و بعد A را تند تند بزنید تا در کانال باز شود. با دکمه RT نشسته و وارد شوید. مسیر را ادامه داده و از دریچه خارج شوید. مسیر را جلو رفته تا به انتها برسید. به بالای سر خود نگاه کنید. با RB به بالا طناب زده و در بالا وارد کانال شوید. در انتها از کانال خارج شده و مامور را با دکمه A نجات دهید. در این‌جا نباید به پایین بیفتید و برای همین از مسیر بالا عبور کنید. برای پریدن به روبه‌رو A را نگه‌داشته تا بدوید و وقتی به منطقه پرش رسیدید می‌پرید. به بالا طناب زده و به روبه‌رو بپرید و دشمن را از پای درآورید. حالا LB را زده و به دستگاه روبه‌رو تیغ پرتاب کنید. سم‌های پایین از بین می‌رود. به پایین رفته و فلش‌های سبز روی زمین را دنبال کرده در انتها به جوکر رسیده دمویی می‌بینید. حالا باید غول اول بازی را از بین ببرید.
طرز غلبه برغول: با دکمه A جاخالی داده و به او ضربه بزنید.
صبر کنید تا لیزرها از بین برود. وارد در سمت چپ شده و با گارد صحبت کنید تا دمویی ببینید. وارد در شده و به سمت چپ رفته در انتها وارد در سمت چپ شوید. در اتاق LB را زده و سمت راست روی زمین بطری را با دکمه A و نگه‌داشتن آن را اسکن کنید. حالا در هوا گازهایی دیده می‌شود. (دکمه LB را زده باشید) گازها را دنبال کرده تا به آسانسور برسید و دمویی ببینید. با کمک طناب و پریدن و گرفتن لبه‌ی دیوار و عبور از کانال‌ها به بالا رسیده و دشمنان را از پای درآورید. از کانال عبور کرده و از روی مجسمه‌های بالای سر خود عبور کرده و پشت سر دشمنان وارد در شوید. از پله‌ها بالا رفته و پشت سر دشمن Y را زده تا دشمن را مخفیانه از پای درآورید و وارد کانال شوید. همه‌ی دشمنان تفنگ دارند. از روی مجسمه‌ها رفته و تک تک آن‌ها را مخفیانه از بین ببرید. پس از دیدن دمو تفنگدار بعدی می‌آیند. آن‌ها را هم مخفیانه از پای درآورید. به سمت مامور امنیتی کشته شده رفته و کنار جایی که آتش گرفته ایستاده و دکمه LB را نگه‌داشته تا آن‌جا اسکن شود. با مامور صحبت کرده و راه را تا انتها ادامه دهید تا به در برسید. وارد شده و در اتاق به داخل کانال بروید. مسیر را ادامه داده تا دمویی ببینید. کمی آن‌جا راه رفته تا به شما ماموریت داده شود. به سمت علامت روی نقشه رفته در بین راه به آمبولانس می‌رسید. طناب زده و از بالا عبور کرده دشمنان تفنگدار را مخفیانه از پای درآورید. وارد در شده و راه را روی نقشه ادامه دهید. دشمنان دور ماشین را از بین برده و جلوی ماشین دکمه A را بزنید و وسیله جدید را به دست آورید. دکمه LB را بزنید و وسیله‌ی کنار ماشین را با دکمه A اسکن کنید. اثرات روی زمین را دنبال کرده به در Arkham West می‌رسید. در قفل است. دکمه LB را زده و سمت راست در دیواری می‌بینید که سطح شیشه‌مانندی دارد. وسیله Explosive Gel را انتخاب کرده و جلوی دیوار شیشه‌ای دکمه LT را نگه‌داشته و RT را بزنید تا روی دیوار علامت بتمن پدیدار شود. حالا دکمه LT را نگه‌داشته و RB را بزنید تا دیوار نابود شود. وارد شده و جلو رفته وارد در شوید. LB را زده و اثرات روی زمین را دنبال کنید تا به دشمنان برسید. آن‌ها را از بین برده و وارد در شده به حرف‌های زن گوش دهید تا زن برود. از در خارج شده و به روی پشت بام ساختمان بروید. دکمه LB را زده دوباره دیوار شیشه‌مانند را می‌بینید. آن را خورد کرده وارد در شوید. از راه کانال‌ها عبور کرده و خود را به سالن اصلی برسانید. دشمنان را مخفیانه از بین ببرید و کنار آسانسور با پزشکان صحبت کنید. حالا باید ۳ دکتر را نجات دهید. در نقشه یک ماموریت سمت چپ و یکی دیگر سمت راست و دیگری سمت بالا است. از در طبقه پایین خارج شوید. به سمت ماموریت سمت راست روی نقشه بروید. پس از غلبه بر دشمنان وارد در روبه‌رو شوید. روی دو دیوار شیشه‌مانند بمب گذاشته و حواستان باشد که یک دیوار را منفجر نکنید. روی هر دو دیوار با استفاده از Explosive بمب گذاشته و آن‌ها را با هم منفجر کنید. شما اولین دکتر را نجات دادید. حالا از در خارج شوید.
به طرف ماموریت سمت بالا روی نقشه بروید. وارد در شده جلو رفته تا دمویی ببینید. دشمنان را از پای درآورده و پس از آن دومین دکتر را نجات دهید. اینک به سمت آخرین علامت روی نقشه بروید. دشمنان را از بین برده و وارد در شوید. دشمنان داخل را هم کشته می‌بینید که در بسته است. به بالا طناب زده و وارد کانال شوید. این‌جا هم در پایین گازهای سمی است. LB را بزنید تا دکمه هواکش‌ها معلوم شود. به سمت راست رفته و به دکمه تیغ پرتاب کنید. قسمتی از گازهای سمی از بین می‌رود. حالا به سکو پریده و پس از آن به سکوی دیگر و بعدی بپرید. به دکمه‌ی بعدی هواکش تیغ پرتاب کنید. حالا از دیوار دشمن با طناب آویزان است. به طناب تیغ پرتاب کنید تا دشمن افتاده و سقف اتاق بشکند. حالا به دکمه درون اتاق تیغ پرتاب کرده تا تمام گازها از بین برود. شما آخرین دکتر را هم نجات دادید. به سمت علامت روی نقشه که شما را به سالن اصلی می‌رساند بروید. در بین راه به دشمنی می‌رسید که لباسی قرمز دارد. از این به بعد دشمنانی که لباس رنگی پوشیده‌اند را با استفاده از دکمه‌ی B گیج کنید و بعد آن‌ها را از پای درآورید. وارد سالن شده دمویی می‌بینید. دشمنان داخل سالن را مخفیانه از بین ببرید سپس وارد آسانسور شده تا دمویی ببینید. دیوار شیشه‌‌ای روبه‌رو را با Explosive Gel نابود کنید. راه را ادامه داده و از کانال عبور کنید. کنار مرد، دمو را ببینید. سمت راست قفل. راه را از سمت راست ادامه داده و وارد در شوید. این‌جا سردخانه است. کمی قدم زده و وارد در پشت سر شوید. وسط اتاق ۳ جنازه است. زیپ کیسه‌ها را باز کرده و وقتی در کیسه آخر را باز کردید همه چیز تغییر می‌کند. از روی سنگ‌ها پریده تا دمویی ببینید. حالا باید با غول بعدی بازی بجنگید.
طرز غلبه بر غول: این غول از چشم خود نور می‌تاباند و اگر شما در محوطه نور قرار بگیرید او پیدایتان می‌کند. شما باید وقتی او حواسش نیست از پشت دیوارها عبور کرده و جایی پناه بگیرید. در بین راه به دیوار می‌رسید. آن را با Explosive Gel خورد کنید و مخفیانه عبور کرده در انتها کنار نورافکن دکمه A را زده تا غول بمیرد.
بار دیگر در سردخانه ظاهر می‌شوید. از سردخانه خارج شده و فلش‌های سبزرنگ روی زمین را دنبال کنید تا به در بسته برسید. کمی صبر کنید تا در باز شود. دشمنان را از بین برده و فلش‌ها را دنبال کنید. وقتی به اتاق رسیدید از راه کانال خود را به سالن اصلی برسانید. افراد داخل سالن را مخفیانه از پای درآورید و از پله‌ها بالا بروید. وقتی به لیزرها رسیدید به بالا طناب زده و وقتی روی سطح شیشه‌ای ایستادید دکمه Y را بزنید تا دمویی ببینید. اینک باید با غول بعدی بجنگید.
طرز غلبه بر غول: به او با دکمه LT پشت سر هم تیغ پرتاب کنید تا وقتی به طرف شما می‌دود زمان آهسته شود و شما جاخالی بدهید. وقتی او به دیوار برخورد کرد و سرش را گرفت به طرف او رفته و ضربه بزنید. این کار را چند بار تکرار کنید تا او را شکست دهید.
پس از دیدن دمو به سمت علامت روی نقشه که دری آهنی است بروید. در بسته می‌باشد. از روی دیوار به آن‌طرف بروید. ماموریت تمام می‌شود. به سمت علامت روی نقشه بروید. از غار عبور کرده تا در انتها دمویی ببینید. همه‌ی راه را مستقیم بروید و به آهن روبه‌رو بپرید. دمو را دیده و تفنگ جدید را به دست آورید. به جایی بروید که روبه‌رویتان چند جعبه است. تفنگ جدید یعنی Bat Claw را انتخاب کنید. با دکمه LT روی جعبه نشانه بگیرید و دکمه RT را بزنید و بعد پشت سر هم A را بزنید تا جعبه‌ها را کنار بزنید. به روبه‌رو پریده و راه را ادامه دهید. در بین راه با استفاده از Bat Claw کانال بالا را باز کرده وارد آن شوید. به سمت علامت روی نقشه رفته و در بین راه دشمنان را از بین ببرید. وقتی به سنگ‌ها رسیدید از روی آن‌ها پریده و در آخر مسیر وارد در شوید. ادامه داده تا به دیوار شیشه‌مانند برسید. دیوار را خراب کرده و به روبه‌رو پریده وارد در شوید. به سمت علامت روی نقشه بروید. در بین راه تیراندازان را از پای درآورده راه را ادامه دهید. در این‌جا دو تیرانداز را مخفیانه از پای درآورده و کانال را باز کنید و وارد شوید. دشمنان پایین را از بین برده می‌بینید که در بسته است. به بالا طناب زده و کانال روی سقف را باز کرده دیوار شیشه‌ای روبه‌رو را خراب کرده وارد کانال شوید تا به سالن بزرگ برسید. دشمنان را از پای درآورده از پله‌ها بالا بروید و وارد تنها در آن‌جا شوید. دشمنان را حتماً مخفیانه از پای درآورده تا دمویی ببینید. وارد در روبه‌رو شده افراد داخل سالن را مخفیانه از بین برده سپس ماموران وسط سالن را نجات دهید. وارد تنها در سالن شوید می‌بینید که در بسته است. وارد کانال کنار در شده وقتی خارج شدید وارد کانال بالای سر خود شوید. وارد کانال بعدی شده و دشمنان را از بین ببرید. با استفاده از Bat Claw کانال داخل سردخانه را باز کرده وارد شوید تا دمویی ببینید. دکمه LB را زده و اثر دست روی گاوصندوق را با دکمه A اسکن کنید. اثرات دست را دنبال کرده از کانال خارج شده و افرادی که در را باز می‌کنند از پای درآورید. در ادامه در سالن بزرگ دو دشمن را از بین برده و در قسمت بعد تفنگدار را از پای درآورید. در سالن دایره‌شکل افراد را از پای درآورده به طبقه بالا بروید و از راه کانال خود را به بالای لوستر برسانید. به طنابی که لوستر از آن آویزان است تیغ پرتاب کنید تا لوستر به پایین پرتاب شود. به پایین رفته و دو نفر را نجات دهید. روی یکی از کتاب‌های کتابخانه اثر دست وجود دارد جلوی آن رفته و A را بزنید تا دمویی ببینید. از سالن دایره‌شکل خارج شده و مسیر طولانی را ادامه داده وارد در شوید. در ادامه باید با یک غول تکراری بجنگید. جنگیدن با این غول همانند قبلی است فقط در بین راه باید با استفاده از Bat Claw جعبه‌هایی را که در بالا هستند را به پایین کشیده و پشت آن‌ها پناه بگیرید. کمی جلوتر هم باید با اسکلت‌ها بجنگید و در نهایت با استفاده از نورافکن، غول را شکست داده به بازی ادامه دهید.
طناب زنگ را با پرتاب تیغ پاره کرده و به پایین بپرید. به سمت علامت روی نقشه رفته در بین راه به دشمن برقی می‌رسید. با دو بار زدن دکمه A از روی سر او پریده و از پشت به او ضربه بزنید. در اتاق بعدی RT را زده و پشت دیوار A را بزنید تا بتمن آن پشت پناه بگیرد. با تیغ نشانه گرفته و صبر کنید تا مرد سرش را تکان دهد سپس با RT به او تیغ پرتاب کنید و دمو را ببینید. LB را زده و عصای روی زمین را اسکن کنید. اثرات را دنبال کرده تا به سالن بزرگ برسید. دشمنان را مخفیانه از بین برده در ادامه در فضای بزرگ تیرانداز را از پای درآورده و ادامه دهید. در بین راه دموی زن گیاهی را می‌بینید. در انتها دموی دیگری خواهید دید. مرد را نجات داده و وسیله جدید را دریافت کنید. با این وسیله می‌توانید لیزرها را نابود کنید. Crypto Graphic Sequencer را انتخاب کرده و LT را نگه‌داشته به سمت کارت‌خوان کنار در بروید و RT را بزنید. حالا باید دو دکمه L و R را طوری تنظیم کنید که صفحه سبز شود و دستگاه نابود گردد. از درها خارج شده تا دمویی ببینید. سریع بالا بروید تا برق شما را نگیرد. دشمنان را از بین برده و به سمت چپ بروید. با Crypto Graphic Sequencer دستگاه را نابود کرده و از در طبقه پایین خارج شوید. در ادامه نیز دو دستگاه دیگر را از کار انداخته و با پرتاب تیغ، طناب دو مرد کانال روی سقف را باز کنید. وار شده و سمت راست از پله‎‌ها پایین بروید تا در انتها دمویی ببینید. دشمنان را از پای درآورده و وقتی زمین برقی شد به جای دیگر بروید تا دمویی ببینید. حالا به سمت در Arkham Island West بروید و وارد شوید. به سمت علامت روی نقشه رفته و وارد در شده دشمنان را از بین ببرید. اثرات را دنبال کرده دستگاه لیزر را با Crypto Graphic Sequencer نابود کرده وارد شوید. دشمنان را مخفیانه از پای درآورده و اثرات را دنبال کنید. وارد در شده تا دمویی ببینید. دکمه LB را زده و رشته سیم‌ها را تا چند اتاق بعد دنبال کنید. دشمنان را از بین برده و مرد روی صندلی را نجات دهید. دستگاه درون اتاق را نابود کنید. برق داخل آب قطع شده است. سیم‌ها را دنبال کرده تا به جای اول برگردید. از آب عبور کرده و وارد کانال شوید. دیوار شیشه‌مانند را با Explosive Gel نابود کرده و وارد در شوید. این قسمت را هم با پریدن از روی سنگ‌ها و عبور از پله‌ها رد کنید. راه را ادامه داده و دشمنان را از پای درآورده با مرد صحبت کنید. به سمت علامت روی نقشه رفته و خود را به اتاق وسط رسانده سریع دشمن را از بین برده و بقیه را از پای درآورید. دمو را دیده و اثرات را دنبال کنید تا به دیوار برسید. A را بزنید تا دریچه آهنی باز شود و سپس دستگاه را نابود کرده به راهی که باز شد بروید. وارد در شده و پس از دیدن دمو باید با دو غول بجنگید.
طرز کشتن غول‌ها: با دکمه LT به دشمنان تیغ پرتاب کنید تا زمان آهسته شود و وقتی به طرف شما آمدند جاخالی بدهید تا به دیوار بخورند و گیج شوند. اینک می‌توانید آن‌ها را بزنید. وقتی که روی زمین نشستند با دکمه X بر روی آن‌ها بپرید. ایم کار را ادامه دهید تا بمیرند.
دستگاه پشت سر را نابود کرده و وقتی هواپیما وسیله‌ای را پرتاب می‌کند آن را بردارید. وسیله‌ی جدیدی به دست آورده‌اید. Line Launcher را انتخاب کنید. دکمه LT را زده و به در روبه‌رو نشانه بگیرید و RT را بزنید تا به آن‌طرف بروید. LB را بزنید تا منوی درصدی، سمت راست تصویر ظاهر شود. به سمتی بروید که درصد زیاد شود و به صد درصد برسد و دمویی ببینید. از روی نقشه به سمت در Arkham Island East بروید. در بین راه داخل سالن افراد را مخفیانه از پای درآورید. وقتی به در رسیدید گیاهی جلوی آن را می‌گیرد. از سوراخ زیر درخت عبور کرده و از در خارج شوید. به سمت علامت روی نقشه رفته در بین راه گیاهان را جلو رفته و A را بزنید تا بمیرند و اگر هم به سمت شما گلوله پرتاب کردند با تیغ بزنید. جلو در ساختمان بسته است. به روی ساختمان رفته و وارد کانال شوید. وارد در شده و به سمت علامت روی نقشه بروید. با مردی که اسلحه دارد صحبت کنید. به سمت در Arkham Island East بروید. به سمت علامت روی نقشه رفته دمویی خواهید دید. به اتاقک‌های بلند بروید و با Line Launcher به طرف تیرانداز بروید و او را از پای درآورید. وارد در شده و به سمت علامت روی نقشه بروید. در بین راه دشمنان را مخفیانه از بین برده و به اتاق وسط بروید. دستگاه داخل اتاق را نابود کرده وارد یکی از درهای طبقه پایین شوید. جلو رفته تا دمویی ببینید. راه را ادامه داده تا دموی دیگری ببینید. جلو رفته تا بار دیگر با غول تکراری بجنگید. مانند دفعه قبل مسیر را ادامه داده تا به نورافکن برسید و در انتها همه دشمنان را از بین ببرید. به سمت علامت روی نقشه رفته به پایین‌ترین قسمت آسانسور پریده و از پله‌ها بالا بروید. دشمنان را از پای درآورده و دستگاه را از کار بیندازید. به پایین‌ترین قسمت رفته وارد در شده و راه را ادامه دهید تا دمویی ببینید. به سمت علامت روی نقشه رفته روی چوب بسیار آرام حرکت کنید تا غول متوجه شما نشود و وقتی هم که به سمت شما آمد به او تیغ پرتاب کنید. قسمتی سمت راست صفحه است که با استفاده از آن باید مسیر درست را بیابید. در انتها به چیزی که بالای سر شماست تیغ پرتاب کرده و مقداری از آن بردارید. حالا مسیرهای مختلفی به شما می‌دهد و در آخر مسیرها به گیاه بالای سر تیغ پرتاب کنید. این کار را ادامه دهید تا ظرفتان پر شود. در بین راه جایی که مسیر بسته می‌شود با Line Launcher به روبه‌رو بروید.در انتها وقتی غول به سمت شما آمد بمب‌های روی زمین را با Explosive Gel نابود کنید. به سمت علامت روی نقشه بروید تا دمویی ببینید. Ultra Bat Claw را به دست آورده و آن را انتخاب کرده و با آن دیوار شیشه‌ای روبه‌رو را شکسته وارد شوید. از روی صخره‌ها پریده و در آخر با Line Launcher به روبه‌رو بروید. به سمت در Arkham Island North بروید. در بین راه به شما سه ماموریت داده می‌شود. ماموریت اول را همان‌جا انجام دهید. به بالا رفته و دیوار شیشه‌ای را شکسته وارد شوید و دشمنان را از بین ببرید. وارد در شده و دشمنان را از پای درآورده و به ماموریت سمت چپ بروید. وارد در شده و دشمنان را از بین ببرید. دو دستگاه را نابود کرده و به سمت آخرین ماموریت بروید. وارد در شده و دشمنان را مخفیانه از پای درآورید. به اتاق وسط رفته و دستگاه داخل اتاق را نابود کنید. خارج شده و غول را از بین ببرید. جلو رفته و دیوارهای شیشه‌ای را خورد کرده و روی آسانسور دیوار شیشه‌ای روی آن را نابود کنید. این کار را ادامه داده تا در انتها وارد در شوید. به سمت علامت روی نقشه رفته وارد در شوید. به سمت علامت رفته تا دمویی ببینید و با غول بجنگید.
طرز غلبه بر غول: با دکمه LT به او تیغ پرتاب کنید و وقتی به پایین افتاد با Explosive Gel روی آن بمب کار بگذارید. دو بار این کار را تکرار کرده تا او بمیرد. وارد در شده و به حرف‌های تلویزیون گوش داده تا منفجر شود. وارد شده و راه را ادامه دهید تا دمویی ببینید. دو غول را از بین برده تا دمویی ببینید. اینک باید با غول آخر بازی یعنی جوکر بجنگید.
طرز کشتن غول: وقتی به پایین آمد فقط جا خالی دهید و وقتی بالا می‌رود دشمنان را کشته و سپس با Ultra Bat Claw جوکر را به پایین انداخته و به او ضربه بزنید. این کار را ادامه داده تا جوکر شکست بخورد و دموی پایانی بازی را ببینید. 

baacover3 246x300 Batman Arkham Asylum

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد