Batman Arkham Asylum

baacover3 246x300 Batman Arkham Asylum 

بتمن قهرمان برگشته ولی اینبار در قالب یک بازی کامپیوتری. این بازی در سال ۲۰۰۹ از سوی Eidos برای کنسول‌های PS3, X360, PC انتشار یافت که سازنده آن Rocksteady Studios است و برای گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا رده‌بندی شده است.
بتمن تنها قهرمان کمیک نیست بلکه قهرمان هر نبرد سخت است که در دنیای واقعیت قهرمان هم شد! بله استودیو Rocksteady Studios با الهام از کتاب کمیک این قهرمان دست

ادامه مطلب ...

Gears of War 2

gearsboxart1 209x300 Gears of War 2 

کلیدهای اولیه‌ی شروع بازی:

-X برای زدن اهرم و دکمه‌ها

-A برای Cover گرفتن و پریدن از روی دیواره‌ها

-Y برای موقعیت‌یابی

فلش‌ها برای تعویض تفنگ

ادامه مطلب ...

Splinter Cell 1 سلول باریک

11 300x225 Splinter Cell 1 سلول باریک 

نکاتی چند در مورد بازی: برای رد کردن هر قسمت از بازی شاید دوستان عزیز با روشهای دیگری موفق به اتمام مراحل شوند. مثلا ممکن است درمراحلی بدون کشتن نگهبانان و یا با روشهای ابتکاری دیگرمراحل را تمام کنند. بستگی به خلاقیت شما دوستان دارد.

دراین بازی تا می‌توانید نگهبانهایی را که بیهوش می کنید درمحل‌های تاریک مخفی نمایید.

برگ برنده شما تاریکی می‌باشد. همیشه درمحل‌های تاریک حرکت کنید و اگر به مکان‌هایی که دارای چراغ می‌باشد وارد می‌شوید چراغها را با تیر بزنید و محل را تاریک کنید.

مشخصات و عملکرد آیتم‌ها:

Chemical Flare: برای گمراه کردن ماموران با ایجاد نور

frag‌grenade: نارنجک دستی

ادامه مطلب ...

آخرین از ما آینده زنده ماندن ترسناک اکشن بازی ویدیو توسعه یافته توسط سگ شیطان برای کنسول پلی استیشن 3 بازی ویدیویی است. در 10 دسامبر 2011 به طور رسمی آشکار شد در اسپایک تلویزیون جوایز بازی ویدیویی است و برای انتشار در سراسر جهان در تاریخ 14 ژوئن 2013 به عنوان انحصاری پلی استیشن 3 برنامه ریزی شده است. [3]
The-last-of-us-cover.png

ادامه مطلب ...

Mass Effect 3

[تصویر: Mass_Effect_3_boxshot.jpg] 

  • ناشر: Electronic Arts
  • سازنده: BioWare
  • سبک: Action Role-Playing
  • پلتفورم: PC | PS3 | X360
  • تاریخ انتشار: March 6, 2012

  • در سال 2007، شرکت BioWare با عرضه بازیMass Effect بار دیگر موجودات فضایی و سیارات ناشناخته را بر سر زبان‌ها آورد. این استودیو توانست با ساخت دنیایی زیبا و شخصیت پردازی و داستانی جذاب و همینطور سبک Action-RPGِ خود تعدادی از طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی را جذب کند. پس از عرضه شماره 2 و کسب جوایز متعدد و نقدهای خوب، این سری به حدی محبوب شد که تعداد زیادی کمیک و رمان برای آن منتشر شد و به تازگی ساخت فیلمی بر اساس نسخه اول این بازی نیز تایید شده است. سازندگان پس از معرفی آخرین شماره از این سه‌گانه، تبلیغات زیادی انجام دادند و هر از گاهی اطلاعاتی از بازی نیز فاش می کنند. تبلیغات به اندازه‌ای است که شرکت BioWare این نسخه را بهترین بازی تولید شده توسط خود می‌داند!

    ادامه مطلب ...