Ninja Blade

Ninja Blade یک بازی اکشن ژاپنى پسند است که تنها براى کنسول مایکروسافت ساخته شده و وظیفه اصلى شما در نقش Ken Ogawa و تیم نینجاى این شخصیت، دفاع از شهر توکیو است. گروه بی‌شمارى از هیولاهاى آلوده وارد شهر 

 Ninja Blade

 Ninja Blade 

Ninja Blade یک بازی اکشن ژاپنى پسند است که تنها براى کنسول مایکروسافت ساخته شده و وظیفه اصلى شما در نقش Ken Ogawa و تیم نینجاى این شخصیت، دفاع از شهر توکیو است. گروه بی‌شمارى از هیولاهاى آلوده وارد شهر شده‌اند و زندگى بشر را تهدید مى‌کنند. گروه نینجاها تلاش مى‌کنند که جلوى پخش بیمارى را بگیرند. Ken به انواع سلاح‌ها و ابزار مجهز است و مهارت‌هاى مختلفى نیز در مبارزه دارد.

نکاتی قبل از شروع بازی:

۱- زمانی که شما پشت تیربار هستید می‌توانید موشک‌انداز را به وسیله‌ی زدن RB به جای تیربار استفاده کنید.

۲- در پایان هر مرحله با گوی‌های قرمز (Orb) به دست آمده می‌توانید قدرت شمشیرها و تیغه‌های خود را افزایش دهید.

۳- دکمه‌ی Back برای آوردن روی سلاح‌ها و استفاده از خون می‌باشد.

عملکرد دکمه‌ها:

X و Y ضربه‌ی شمشیر

A: پرش و گرفتن میله‌ها

B: استفاده از قدرتی

RT: دویدن سریع‌تر

LT:: گارد گرفتن (دفاع)

RB: تعویض قدرتی‌ها

LB: مصرف کردن قدرتی

شروع بازی:

پس از تماشای دو دموی پیاپی، دکمه‌هایX و Y و بار دیگرY را زده تا وارد صفحه‌ی نبرد شوید. پس از مبارزه با موجودات جهش‌یافته و غلبه بر آن‌ها دکمه‌ی A و Y روی صفحه ظاهر می‌شود. دکمه‌ها را زده سپس وارد مبارزه با غول عظیم‌الجثه شوید. به او ضربه وارد کنید تا از خونش کم شود. پس از خارج شدن آتش از دهان هیولا، موجودات جهش یافته‌ی اطراف او را از بین برده بعد غول را شکست دهید. وارد یک مینی‌گیم می‌شوید. دکمه‌ها را یکی بعد از دیگری زده تا غول از پای درآید. به جلو حرکت کرده، تصویر را دیده و از روی دیواره با LT جلو بروید. مسیر را همچنان جلو بروید تا تصویری دیگر ببینید، به موقع، آنالوگ L3 را به پایین داده تا دمویی ببینید. چوب را گرفته و جلو بروید. مسیر را با راهنمایی‌های سرپرست عملیات طی کرده موجودات جهش یافته را از بین ببرید. پس از پرش غول بزرگ، آنالوگ L3 را به پایین داده دمو را ببینید و بعد از به دست آوردن تیغه‌ی آهنی، مسیر را به وسیله‌ی زدن B با تیغه از آتش پاک کنید. جلو رفته موجودات جهش یافته را از بین برده آتش‌های اطراف را می‌توانید با دکمه‌ی B خاموش کنید. منتظر آمدن غول شده او را با زدن دکمه‌هایی که روی صفحه ظاهر می‌شود نابود کنید.

مسیر راهرو را به سرعت جلو بروید و دکمه‌هایی که ظاهر می‌شوند را بزنید تا وارد مبارزه با پرنده‌ی بزرگ شوید. بعد از کشتن تعدادی از آن‌ها وارد صحنه‌ی مبارزه با غول بزرگ شوید. دکمه‌ها را زده و

مسیر را جلو بروید. خفاش‌ها و پرنده‌ها را از بین برده پس از دیدن دمو دکمه‌ی A را زده و جلو بروید. جلوتر با حشره بزرگ عنکبوت‌شکل مبارزه کرده تا وارد یک چهاردیواری شوید. موجودات را با سلاح جدید ساطور از میان برداشته دیوار‌ ترک خورده را با A خراب کرده وارد شوید. به دنبال استاد رفته و دیواره‌ها را طی کرده پس از مبارزه با عنکبوت ادامه داده دیواره‌ها را رد کنید. پس از مبارزه‌ای دیگر مرحله اول و دوم او را شکست دهید در مرحله سوم و چهارم نیز دستان او ترمیم پیدا می‌کند. دست‌های او را از کار انداخته و بر او غلبه یابید تا دمویی ببینید.

مرحله دوم:

پشت تیربار کرم غول‌پیکر را هدف قرار دهید و پس از مبارزه با او، پرنده‌های غول‌پیکر را هدف قرار دهید. بار دیگر با کرم غول‌پیکر مبارزه می‌کنید، دکمه‌ها را زده تا درون یکی از آپارتمان‌ها پرتاب شوید. موجودات جهش یافته را نابود کرده وارد مبارزه با یک کرم غول‌پیکر دیگر می‌شوید. به او نزدیک شده و ضربات پی در پی وارد کرده از سلاح دو شمشیر نیز استفاده کنید. موجودات جهش یافته را از بین برده و از دست هیولای غول‌پیکر فرار کنید. از آپارتمان به پایین سُر خورده می‌توانید با زدن دکمه‌ها پرنده‌ها را نابود کنید. اینک باید کرم بزرگ را از بین ببرید. دکمه‌ها را زده، از جایگاه آهنی بالا آمده و به موقع از حمله‌ی کرم جاخالی دهید. شاخک‌های او را با شمشیر زده و این کار را ادامه داده تا او را در منطقه‌ی بالایی با زدن دکمه‌ها از خود دور کنید. بعد از فرار از دست کرم، مسیر را جلو رفته مواظب شلیک‌های هلیکوپتر باشید. جلوتر هیولاهایی بالا ایستاده‌اند، دیواره‌ی زیر پای آن‌ها را با تیغه خراب کرده دو شمشیره را آورده و با زدن A به آن‌طرف بروید. موجودات جهش یافته را از بین برده بعد از آن با برگشت موشک‌ها به وسیله‌ی شمشیر به سمت هلیکوپتر آن را نابود کنید. مهاجمین را از پای درآورده مسیر را با زدن B با تیغه باز کرده جلو بروید. خود را به هلیکوپتر رسانده و او را نابود کرده بعد از وارد شدن به مینی‌گیم، آن را پشت سر گذاشته مسیر پل آهنی را به جلو بروید. با قدرت جدید (RB) تیغه‌ی آتشی را آورده و مسیر را باز کرده جلو بریوید. هیولاها را از بین برده، مسیر جلوی دیواره را برای عبور باز کرده به سمت دهانه‌ی راهرو بروید و وارد محوطه‌ی هال‌مانند شوید. حشره‌ها و موجودات جهش یافته را از بین برده، دیوار روبه‌رو را با ساطور خراب کرده جلو بروید. مسیر را از موجودت پاکسازی کرده دیوار را خراب کنید و جلوتر گیاه بزرگ روی دیوار را آتش بزنید. موجودات را از بین برده سمت چپ، مسیر را ادامه داده تا در یک مینی‌گیم وارد مبارزه با غول بزرگ شوید. جلوتر، موجودات جهش‌یافته را از بین برده و با تیغ دیواره را خراب کرده و با شمشیر به آن‌طرف بروید. با غول مبارزه کرده می‌توانید او را بدون شمشیر یا با پرتاب تیغه‌ی آتشین به دهانش بر او فائق آیید. پس از مبارزه که در یک مینی‌گیم خواهید داشت او را نابود کرده وارد مرحله بعد شوید.

مرحله سوم:

در این مرحله، دختر مار به دوش که سوار هیولای چهارپا شده را تعقیب کرده و سر راه دشمنان را از بین برده تا به مبارزه با خرچنگ برسید. در فرصت مناسب به سمت پاهای او رفته و با ساطور به پاهایش ضربه بزنید تا محافظ آن خراب شود سپس به پای لخت‌شده‌ی او در حالت ساکن ضربه بزنید. در ادامه در حالت مینی‌گیم او را شکست دهید. پس از تماشای دمو در حالت مینی‌گیم با زن ماردوش وارد مینی‌گیم شده و بعد از مبارزه با موجودات جهش یافته، جلوتر می‌توانید از قدرت جدید به دست آمده استفاده کنید. حفاظی به وجود آورده و از روی دیواره‌ی کناری به آن‌طرف رفته و موجودات را از بین ببرید. دیواره سمت چپ را خراب کرده و جلوتر موجودات را از بین برده دیواره‌ی جلویی را گرفته بالا بروید. خفاش‌ها و مهاجمین را نابود کرده دیواره را خراب کنید و جلوتر مسیر آتش را باز کرده دشمنان را از بین برده از روی دیواره‌ها جلو بروید. پس از دیدن دمو پرنده‌های مهاجم را از پای درآورده دیوار را خراب کرده جلو بروید. پس از طی مسیر و مبارزه‌ای که خواهید داشت، مسیر آتش را خاموش کرده ادامه دهید تا با غول این مرحله یعنی زن هیولا‌سوار مبارزه کنید. برای مبارزه با او از ساطور استفاده کنید چون سریع‌تر از پای درمی‌آید.

در این مرحله سوار بر هواپیما و پشت تیربار باید پرنده‌های مهاجم را بزنید و در پایان مانع شلیک آتش به وسیله اژدهای سه سر شوید و خون او را تمام کرده تا دمویی ببینید. پس از انجام مینی‌گیم، جلو رفته روی بال‌های هواپیمای دشمن بعد از کشتن حشره‌های بالدار و موجودات جهش یافته دمویی می‌بینید. در مبارزه با اژدها، او یکی از سرهای خود را به طرف شما می‌آورد، به سرش ضربه بزنید تا وارد مینی‌گیم شوید.

موجودات جهش یافته را از بین برده و مبارزه با اژدها را نیز به انجام برسانید حالا باید هلیکوپتر را نابود کنید. تیرهایی که به سمت شما فرستاده می‌شود را با شمشیر پس فرستاده تا به هلیکوپتر اصابت کنند. هلیگوپتر بعدی را نیز نابود کرده وارد مبارزه با اژدها شوید. یکی از سرهای او را از کار انداخته و بعد باید با ۳ سر او مبارزه کنید. سر وسط او را با شمشیر ضربه بزنید تا قبل از سقوط هواپیما به وسیله‌ی آن وارد مرحله‌ی بعدی مبارزه شوید. از دست برق و آتش‌های اژدهاهای کناری فرار کرده و سر وسطی اژدها را با ضربات شمشیر و قدرتی‌ها هدف قرار داده تا خون اژدها تمام شود.

مرحله پنجم:

در این مرحله پس از دیدن دمو وارد مبارزه با حشره‌ی شبیه هزارپا شوید. سپر او را به وسیله‌ی تیغه‌ی برقی شکسته و با شمشیر به او ضربه زده تا خون او برود. مینی‌گیم را پشت سر گذاشته پس از انجام مبارزه، مسیر را جلو رفته دیوار سمت راست را خراب کرده وارد آن شوید. جلوتر، هیولای روی دیوار را نابود کرده با تیغه‌ی آتشی دیواره‌ی سمت چپ غار را سوراخ کنید و جلوتر بروید. پس از نابود کردن هزارپا وارد مسیر جدید شده و به جایی که لوله‌های گاز نشت کرده بروید. این مسیر را نیز ادامه داده تا به دره رسیده آن‌طرف قطار سه طرف بسته است. در اینجا باید سایه یک هزارپا را روی زمین ببینید. تیغه‌ی برقی را آورده و بالای سر خود نشانه گرفته و آن را پرتاب کنید تا هزارپا پایین بیاید و با او مبارزه کنید. مینی‌گیم را انجام داده تا وارد مسیر شوید. حشرات را از پای درآورده دیواره را خراب کرده و ادامه دهید تا به یک تونل سمت چپ برسید. مانند قبل با تیغه‌ی برقی هزارپا را پایین انداخته و با غول مبارزه کنید. سعی کنید حشراتی که به سمت شما پرتاب می‌شود را با استفاده از شمشیر یا تیغه آهنی به سمت او پرتاب کنید. وقتی که حشره پایین افتاد می‌توانید با شمشیر به او ضربه بزنید تا خون او را به مرور تمام کنید.

پس از مینی‌گیم و مبارزه با هزارپا وارد مسیر جدید شوید. برای مبارزه با این غول مهیا شوید. به او ضربه بزنید تا از تونل عقب نشینی کند. زمانی که حشره آتش جلوی شما می‌اندازد با استفاده قدرت تیغه آتش را خاموش کرده و او را به عقب نشینی وادار کنید. این کار را انجام داده تا وارد میبنی‌گیم شده و با زدن دکمه‌ها بتوانید این مرحله را با غلبه بر غول این مرحله به پایان برسانید.

مرحله ششم:

پس از تماشای دمو و پریدن به پایین از تانک، موجودات جهش یافته را از بین برده و دیواره‌ها را بالا رفته و مسیر را به وسیله‌ی تیغه‌ی آتشین باز کنید. جلوتر رفته از دیواره‌‌ی کوچک را بالا رفته موجودات جهش یافته‌ی روی پل را کشته پایین بیایید و گوریل آتش گرفته را به وسیله‌ی تیغه‌‌ای که آتش را مهار می‌کند آتش را فرو نشانده به او ضربه بزنید. این کار را تا نابودی گوریل ادامه داده سمت چپ بالای دیواره آتش را خاموش کنید و بالا بروید. مسیر را از موجودات جهش یافته پاک کرده جلوتر پایین پریده مواظب حمله‌ی زنبور باشید. روبه‌رو لانه هیولا را خراب کرده بالا بروید. بعد از طی مسیر دمویی خواهید دید. هیولای آر پی جی‌زن را نابود کرده تمامی موجودات جهش یافته را کشته تصویر را ببینید. حالا دو شمشیر خود را آورده بالا بروید. مسیر تونل را طی کرده از سنگ‌ها پایین آمده و دو هیولای بزرگ آتشین را از بین برده موجودات جهش یافته را نیز از پای درآورده و زیر پل پس از خاموش کردن آتش بالا بروید. از روی پل پایین پریده و آتش دو دیواره را خاموش کرده بالا رفته وارد تونل شوید. پرنده‌های غول‌پیکر را از بین برده سمت راست مسیر را به وسیله‌ی آتش باز کنید. جلوتر، موجودات را از سر راه برداشته تا تصویری ببینید. حالا باید با حشره‌ی عظیم‌الجثه مبارزه کنید. در مبارزه با او زمانی که غیب شد و زنبورها به جان شما می‌افتند از تیغه برقی استفاده کرده تا او قابل دیدن شود و بتوانید به او ضربه بزنید و خونش تمام شود. وارد مینی‌گیم شده و حشره بالدار را از پای درآورده وارد مسیر جدید شوید. درون آسانسور موجودات جهش یافته را از بین برده پس از دیدن دمو باید تعدادی از شمشیرزنان را از میان بردارید و سپس با مرد سیاه پوست وارد مبارزه شوید. برای پایین آوردن او از بالای طبقه، باید اشعه‌های آتشین که به سمت شما پرتاب می‌کند را به وسیله‌ی انرژی برق به هم برخورد داده تا او مجبور به پایین آمدن شود. پس از مبارزه با او وارد مینی‌گیم شده و آن را انجام دهید. حالا دیواره را خراب کرده جلو بروید.

پس از مبارزه به Sakamoto دمویی دیده و وارد مبارزه‌ی بعدی شوید. در این مبارزه نیز او را شکست داده تا وارد مینی‌گیم دیگر شوید.

مرحله هفتم:

پس از تماشای دمو مرحله‌ی پشت تیربار را به پایان رسانده وقتی حشره‌ی غول‌پیکر به پشت شما غلتید با استفاده از بمب‌انداز او را هدف قرار دهید. بعد از پایان این قسمت و دیدن دمو، قدرت‌های شما در سه جهت پخش می‌شود. وارد قسمتی از تونل که آتش گرفته شده در ادامه با غول مبارزه کنید. بعد از بردن مقدار زیادی از خون این غول، دمو را دیده قدرت آتش خود را پس می‌گیرید. اینک درون تونلی که جریان برق دارد شده این مرحله را نیز مانند مرحله‌ی قبل ادامه دهید. خرچنگ را شکست داده تا قدرت تیغه برقی را پس

بگیرید. وارد سومین تونل شوید تا قدرت خنثی کردن آتش و تخریب را نیز به دست آورید. پس از مبارزه با زن ماردوش و غلبه بر او دمو را دیده و از مسیر جدیدی که باز می‌شود جلو بروید.

در مبارزه با عنکبوت غول‌پیکر ابتدا دو پای او را قطع کنید. این کار را در مرحله‌ی دوم نیز تکرار کرده در مرحله‌ی سوم و چهارم باید پاهای آتشین او را به وسیله‌ی قدرتی سبزرنگ خاموش کرده و به پاهای او ضربه بزنید.

مرحله هشتم:

پس از تماشای دمو و مبارزه‌ای که در یک مینی‌گیم با پدر خود خواهید داشت پس از چند لحظه مبارزه‌، در حفره‌ای که به وجود می‌آورد جلو بروید. در قسمت دوم مبارزه داخل آسانسور او از دست شما فرار می‌کند. مینی‌گیم را انجام داده تا روی پشت‌بام برای بار سوم با او مبارزه کنید. در مبارزات پیاپی که خواهید داشت اشعه‌‌ای که به سمت شما پرتاب می‌کند شمشیر شما قرمز می‌شود. برای سپر بنفش‌رنگ او باید از شمشیر تکی استفاده کنید و نیمی از خون او را به این وسیله برده دمویی می‌بینید. دوباره کاراکتر با پدر خود وارد مبارزه می‌شود، زمانی که او به افراد سیاه‌رنگ شبیه خود تبدیل می‌شود سعی کنید از تیغه‌‌ای که برای خاموش کردن آتش استفاده می‌گردید برای از بین بردن آن‌ها استفاده کنید. مانند قبل با شمشیر تکی خود به سپر او ضربه زده تا بشکند. سعی کنید با ساطور به او ضربه بزنید تا وارد مینی‌گیم شوید.

مرحله نهم:

پشت تیربار، دشمنان را از پای درآورده تا به پدر کاراکتر برسید که حالا تبدیل به یک غول بزرگ شده است. با موشک به او شلیک کرده تا دمویی ببینید. مسیر را جلو رفته تا به غولی که با بازوهای قوی به شما حمله می‌کند برسید. سپر آتشین او را با استفاده از تیغه‌ی خود شکسته به او ضربه بزنید. مسیر جدیدی نمایان می‌شود از روی آن جلو بروید تا به غول برسید. در اینجا باید مبارزه‌ی سخت با او را انجام دهید. در مقابل قدرتی‌هایی که می‌زند شما نیز از قدرتی نوع ۱ استفاده کنید تا از خونتان نرود. زمانی که دستان خود را جلو می‌آورد سریع به سمت او رفته و به او ضربه بزنید. این کار را تا آنجا ادامه دهید که به پایین سقوط می‌کند. به او ضرباتی زده تا از خون اصلی او کم شود. این کار را در سه یا چهار مرحله انجام داده تا بتوانید وارد مینی‌گیم شده پس از دیدن تصویر مسیر را جلو بروید. در طول راه، دشمنان را از میان برداشته تا به حشره‌ی بالدار برسید. وقتی او غیب می‌شود از نیروی تیغه‌ی برق برای ظاهر کردن او برای مبارزه استفاده کنید. به او ضربه بزنید تا خون او تمام شود. جلوتر به جایی که غول شمشیر خود را به داخل زمین فرو می‌کند رفته از شمشیر او بالا بروید و برای بار دوم با او وارد مبارزه شوید. نیمی از خون او را برده تا وارد مینی‌گیم شوید و آن را انجام دهید. در مقابل قدرتی‌هایی که به شما می‌زند مقابل به مثل کرده و قدرتی بزنید. زمانی که خون او به انتها رسید و شمشیر او در زمین فرو رفت باید سریع از شمشیر او بالا بروید و روی هوا A را بزنید تا وارد مینی‌گیم شده او را وادار به تسلیم کنید. حالا دمویی خواهید دید و داخل دهان او به درون بدنش می‌روید. در اینجا باید مبارزه‌ای انجام دهید و این مبارزه‌ی نهایی شما خواهد بود. برای شکست دادن این غول بهتر است از تیغه‌ی برقی به او زده تا الکتریسیته بزند و با ساطور به او ضربه بزنید. سریع او را شکست داده وارد مینی‌گیم شده و او را از میان بردارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد