X
تبلیغات
نماشا
رایتل

آخرین از ما آینده زنده ماندن ترسناک اکشن بازی ویدیو توسعه یافته توسط سگ شیطان برای کنسول پلی استیشن 3 بازی ویدیویی است. در 10 دسامبر 2011 به طور رسمی آشکار شد در اسپایک تلویزیون جوایز بازی ویدیویی است و برای انتشار در سراسر جهان در تاریخ 14 ژوئن 2013 به عنوان انحصاری پلی استیشن 3 برنامه ریزی شده است. [3]
The-last-of-us-cover.png

آخرین از ما آینده زنده ماندن ترسناک اکشن بازی ویدیو توسعه یافته توسط سگ شیطان برای کنسول پلی استیشن 3 بازی ویدیویی است. در 10 دسامبر 2011 به طور رسمی آشکار شد در اسپایک تلویزیون جوایز بازی ویدیویی است و برای انتشار در سراسر جهان در تاریخ 14 ژوئن 2013 به عنوان انحصاری پلی استیشن 3 برنامه ریزی شده است. [3]
بازی تمرکز در دو بازماندگان، جوئل بالغ (ابراز شده توسط تروی بیکر) و Ellie جوان (ابراز شده توسط اشلی جانسون)، کوه پیمایی در سراسر ایالات متحده پس از آخرالزمانی.




محتویات[نهفتن] 1 داستان2 داستان3 توسعه 3.1 مفهوم
4 جوایز5 پیوند به بیرون6 پیوند به بیرون

[ویرایش] داستان
آخر ما با استفاده از سوم شخص مشاهده است. بازیکن کنترل جوئل، را در حالی که Ellie توسط AI کنترل خواهد شد. این بازی شامل مبارزه با اسلحه و مبارزه با غوغا و همچنین به عنوان یک سیستم پوشش. پخش خواهد شد مبارزه با انسان آلوده - سابق - و بازماندگان - انسان که آلوده نیست، اما خصمانه نسبت به جوئل و Ellie. مکانیک گیم پلی جدید یکی از ویژگی های توسعه دهندگان به "پویا خفا"، به این معنی که بسیاری از انواع مختلف از استراتژی ها و تکنیک های که در آن بازیکن می تواند در هر زمان داده شده استفاده کنید که آنها به شرایط جدید، که دشمنان متفاوت واکنش نشان می دهند وجود دارد. سگ شیطان را توسعه داده اند یک سیستم AI به نام "تعادل قدرت". [4] این سیستم جدید اجازه می دهد تا دشمنان به واکنش نشان می دهند در واقع به هر وضعیت مبارزه با آنها را در با در نظر گرفتن پوشش قرار داده است اگر آنها را ببینید بازیکن، خواستار کمک اگر آنها به آن نیاز دارند و حتی بهره گیری از نقاط ضعف بازیکنان، مانند زمانی که جوئل اجرا می شود خارج از مهمات را به کار گرفته و یا وقتی که او توسط دشمنان مورد حمله قرار.
[ویرایش] داستان فیلم
این داستان به دو دهه پس از یک قارچ cordyceps نوع مرگ میلیون ها نفر با طبیعت به تدریج retaking شهرستانها رها شده و شهرها. بازماندگان در داخل مناطق قرنطینه hemmed به طور کامل در زیر پاشنه نظامی ایالات متحده، با نظم و غربالگری برای هر آلوده وحشیانه تحت حکومت نظامی نگهداری می شده است. جوئل، سخت سیاه و سفید فروشنده در داخل یکی از مناطق قرنطینه، می رود از طریق یک رویداد است که باعث می شود او را وعده یک دوست قدیمی است که او را جوان، چهارده سال دختر به نام Ellie، دور از رژیم خشن به یک گروه مقاومت شناخته شده به عنوان آتشی. آنها شروع سفر از طریق ایالات متحده آمریکا، اجتناب از آلوده، موجودات انسان نما که تنها هدف تبدیل شده است به گسترش عفونت های قارچی است. جوئل و Ellie نیز باید برای جلوگیری از رفتگران برای پاکسازی است که در خارج از مناطق قرنطینه که جوئل و Ellie به عنوان آخرین شکار خود را برای زنده ماندن است. اضافه کردن به مشکلات خود، ارتش مصمم است برای پیدا کردن Ellie و پشت خود را تحت قدرت خود را به همراه آورد. [5]
[ویرایش] توسعه
این بازی برای اولین بار قبل از اسپایک جوایز بازی ویدیویی طعنه بود در تاریخ 29 نوامبر 2011، با هر قسمت از نرده و دیوار که وی ان اعلان نصب شود در میدان تایمز ذکر "پلی استیشن 3] منحصر به فرد شما نمی خواهد باور". [6] تریلر اولیه نشان داد یک رویداد آخرالزمانی، از جمله شورش ، بیماری همه گیر، قرنطینه، و خشونت، و همچنین به عنوان یک کلیپ از سیاره زمین بی بی سی با نشان دادن یک مورچه آلوده به Cordyceps unilateralis، قارچ های انگلی خطرناک است که معمولا حشرات مانند مورچه ها را می کشد. در 2011 دسامبر 9، بازیکنان از بازی Uncharted 3: فریب دریک خال خال مرجع بازی در تریلر فوق با روزنامه تیتر "دانشمندان هستند هنوز هم تلاش به درک قارچ مرگبار" [7] در اسپایک ویدیو جوایز بازی، سونی رسما. پرده برداری از بازی، یک نام تجاری جدید مالکیت معنوی از سگ شیطان، ایجاد شده توسط یک تیم 80 نفره unpublicized سگ توسعه شیطان. تریلر گیم پلی بازی، از بازی در فیلم ساخته شده است، [8] نشان داد یک مرد و یک دختر نوجوان دفع بازماندگان دیگر و آنچه که به نظر می رسد مردم با رشد غیر معمول قارچی قبل از در حال اجرا را به یک شهر مخروبه تحت پوشش در سبزی، یادآور فیلم من افسانه هستم. [9]
مدت کوتاهی پس از کشف حجاب، شیطان سگ شرکت اوان ولز، رئیس جمهور ارسال شده در جزئیات جدیدی از آخرین از ما در وبلاگ پلی استیشن:


"
آخر ما یک تجربه سبک تعریف است که می آمیزد عناصر بقا و اقدام به ارسال یک داستان شخصیت محور در مورد طاعون مدرن decimating انسان است. encroaches طبیعت پس از تمدن، بازماندگان باقی مانده مجبور به کشتن برای غذا، اسلحه و هر آنچه که آنها می توانید پیدا کنید. جوئل، یکی از بازماندگان ظالم، و Ellie، یک دختر نوجوان شجاع جوان که فراتر از سال خود را عاقلانه است، باید با هم کار کنند برای زنده ماندن سفر آنها در سراسر ایالات متحده باقی می ماند. [10]
"

اعلام تایید کرد که پروژه جدید است که توسط کارگردان استودیو بازی بروس Straley به رهبری. ، مارک ریچارد دیویس، طراح ارشد سابق در به بردگی کشیده: اودیسه به غرب شده است کار در سگ شیطان در این بازی [11] پس از بازی Uncharted 2: در دزد حمل در سال 2009، برخی از تیم توسعه از این بازی تشکیل تیم برای تاریخ و زمان آخرین از ما، در حالی که باقی مانده مشغول به کار بر روی بازی Uncharted 3: فریب دریک است. [12] تاریخ و زمان آخرین از ما نشانه اولین بار که سگ شیطان شده است تبدیل به استودیو 2-تیم [8] آن است نیز اولین بار این استودیو تا به معرفی. دوم مالکیت معنوی در نسل های سخت افزاری مشابه است. [13]
سنبله ویدئو بازی جوایز 2012 رسما نشان داد که پیش از ما در تاریخ 7 مه 2013 منتشر شد. با این حال، سونی و شیطان سگ نیل Druckmann بعد از تاریخ انتشار به تعویق انداخت تا ژوئن 14 2013 را به توسعه دهندگان زمان بیشتری را برای صیقل دادن تا بازی نهایی. معراج در اواخر ماه مه: در عوض، یک دمو از این بازی خواهد شد برای آن دسته از بازیکنان که خود را خدای جنگ فعال شده است.
[ویرایش] مفهوم




مخفیکاری و پوشش مکانیک در این بازی برجسته شده است. این تصویر نشان می دهد به عنوان دو تن از قهرمانان، جوئل و Ellie، ducking پشت کانتر فروشگاه به عنوان بازماندگان جستجو در محل.مفهوم برای ما به وجود آمد پس از تماشای یک بخش از طبیعت BBC زمین مستند سیاره، که مستند cordyceps مورچه آلوده به قارچ، که در آن قارچ ها طول می کشد بیش از مغز آن تولید و رشد را از سر خود، این ایده است که این قارچ می تواند آلوده انسان ایده اولیه برای این بازی تبدیل شد. عمده الهامات هنری شهر رمان از دزد، من هستم افسانه، هیچ کشور برای مردان پیر، جاده، سری کتاب کمیک پیاده روی مردگان، و سازگاری صفحه نمایش خود را. [8] رایانه اشاره خارج الهام بخش این بازی با نسخه فیلم از من افسانه هستم و جاده ها و TV نسخه سری از مرده راه رفتن، و همچنین با 28 روز و بعد از نسخه های فیلم بچه های مردان و روز به روز از Triffids. [14]
در حالی که شیوع بیماری قارچ است که پس زمینه اصلی این بازی، آخرین از ما یک "بازی زامبی" نمی باشد، اما "یک داستان عاشقانه در مورد رابطه پدر و دختر"، در بخشی از فعل و انفعالات بین ناتان دریک و ویکتور را تحت تاثیر خود قرار داده است سالیوان، مربی او و پدر مانند شکل، در سری نا معلوم استودیو. جوئل بازمانده و ضد قهرمان است، در حالی که Ellie یک دختر 14 ساله است با هیچ تجربه ای از جهان قبل از آخرالزمان است. [8] آهنگساز برای بازی خواهد بود که دو بار برنده اسکار گوستاو Santaolalla (کوهستان بروکبک و بابل). تیم می خواست تمرکز بر روی احساسات با موسیقی متن به جای ترسناک است. [8]
در انتشار تریلر اولیه برای بازی جزیره مردگان، تیمی که دو بازی می تواند تا حد زیادی مشابه نگران بود، هر دو بررسی از طرف انسان و یا عاطفی به یک رویداد آخرالزمانی است. با این حال، در انتشار بازی مذکور، این تیم متوجه شد که گیم پلی بازی مطابقت نداشت تا آن نشان داد تریلر، مقابل، منجر طراح نیل Druckmann احساس می کند که تریلر برای آخرین بار از ما است "از آنچه که ما بسیار نماینده برای رفتن ". [8] Druckmann نیز اعلام کرد که او می خواهد داستان در گذشته ما را به بالا بردن نوار برای دیگر توسعه دهندگان بازی ویدیویی، او احساس می کند را به عنوان استاندارد از داستان سرایی است به خوبی به عنوان آن را باید در صنعت نیست. [15] [16] توسعه دهنده طول ویدیو گیم پلی توسعه یافته در کنفرانس مطبوعاتی سونی در طول الکترونیکی سرگرمی نمایشگاه 2012 به نمایش گذاشته شده است. [17] 



تاریخ : یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 | 11:29 ب.ظ | نویسنده : ali | نظرات (0)
.: Weblog Themes By VatanSkin :.