Blood Omen 2

باز شدن Cheats: در صفحه اصلی بزنید، L1، R1، L2، R2، مربع، دایره، مثلث. حالا بازی را شروع کرده تا شمشیر ویژه و زره آهنی داشته باشید. 

Blood Omen 2 Ps2 Disk1 212x300 Blood Omen 2

The Darkness

روز تولد جکی است، یک مافیایی نترس، و او به همراه دوستانش حوالی خیابان ۲۱ در حال رانندگی می‌باشند که پس از مقداری تعقیب و گریز و واژگون شدن ماشینشان ناگهان جکی مشاهده می‌کند که  

 The Darkness 

ادامه مطلب ...

Ninja Blade

Ninja Blade یک بازی اکشن ژاپنى پسند است که تنها براى کنسول مایکروسافت ساخته شده و وظیفه اصلى شما در نقش Ken Ogawa و تیم نینجاى این شخصیت، دفاع از شهر توکیو است. گروه بی‌شمارى از هیولاهاى آلوده وارد شهر 

 Ninja Blade

ادامه مطلب ...

Lost Planet: Extreme Condition

 

 

 lost planet extreme condition xbox360 boxart 211x300 Lost Planet: Extreme Condition

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رمزها را سریع و هنگام توقف بازی وارد کنید (Pause). رمزها تنها در حالت Single Player و آسان کار می‌کنند. در صورت درست وارد کردن رمز، صدایی می‌شنوید.

۵۰۰ درجه انرژی: بازی را متوقف کرده و بزنید، دو بار بالا- دو بار پایین- چپ- راست- چپ- راست- X- Y- RB+LB.

ضد ضربه: سه بار پایین- بالا- Y- بالا- Y- بالا- Y- 3 بار بالا- پایین- X- پایین- ضربدر- پایین- X- چپ- Y- راست- X- چپ- Y- راست- X- RB+LB.

مهمات بی‌نهایت: RT- RB- Y- X- راست- پایین- چپ- LB- LT- RT- RB- Y- X- راست- پایین- چپ- LB- LT- RT- LT- LB- RB- Y- چپ- پایین- X- RB+LB.

رمز این بازی به اضافه صدها عنوان دیگر از رمزها و راهنمای بازیهای ایکس باکس را می‌توانید در کتاب مجموعه کد و رمز بازیهای X360 از فروشگاه لوحه خانه تهیه فرمایید

Bloody Roar 3

bloody roar 3 Bloody Roar 3 

بازی با Kohryu: حالت arcade را بدون استفاده از Continues بازی کرده و در مرحله پنجم او را شکست دهید تا او را در صفحه انتخاب بازیکن داشته باشید.

بازی با اورانوس: همانند بالا عمل کنید و وقتی که با اورانوس مواجه شدید او را شکست دهید تا او را در صفحه انتخاب بازیکن داشته باشید. باید Xion را بدون استفاده از اعتبار شکست دهید.

Expert mode: حالت arcade را بدون استفاده از اعتبار تکمیل کنید.

یک ضرب کشتن: نفر اول در حالت Knockdown mode شوید.

سقوط فوری: بیست راند مبارزه را درحالت Survival با یک بازیکن برنده شوید.

تصاویر گالری: با یک بازیکن بازی را تکمیل کنید تا گالری و تصویر آن بازیکن نمایان شود.